Hetkinen... Kun aloin pelata tämän kommähdyksen jälkeen, niin kävikin niin, että peli oli tallentanut itse itsensä :O
Öööh... Pelasin alussa tätä LC:tä väärin: En ostanut isointa tonttia, ja nyt ei rahat riitä ;<
Mutta, jossain vaiheessa (kun on tarpeeksi rahaa) niin sinne muutetaan. Kirjoitan tästä lähtien MINÄ muodossa.

Päätin ostaa itselleni uuden tontin. Minun täytyisi käydä ahkerasti töissä, päästäkseni muuttamaan ihanalle isolle tontilleni!
Sitä odotellessa päätin yrittää pitää yhteyttä Yrjänään...

Kun nyt olin muuttanut tänne ja hankkinut työn, päätin ansaita lisätienestejä perustamalla kampaamon! Tämä nainen ei suostunut meikattavaksi...

Ensimmäinen meikattavani oli Taavi. Saa nähdä mitä hän pitää uudesta tyylistään...

Kun tämä nainen nimeltään Linda, oli nähnyt miten hienon uuden ulkonäön olin Taaville loihtinut niin suostui hänkin meikattavaksi.

Hups... Taisin leikata hieman liikaa.

Pian Sirjakin suostui meikattavakseni. Taavi teki häneen vaikutuksen. Onneksi hän ei nähnyt miten Lindalle kävi...

Sirja näytti pitävän uudesta peilikuvastaan. Jes! Minustakin hän on kaunis. Ainakin kauniimpi kuin äsken... Mutta nyt minun on päästävä vessaan! Mutta mistä minä saan rahaa ostaakseni vessanpöntön... Minähän yritän säästää... Noh, tämän kerran.

Illan tullen pyysin Joonasta muuttamaan kanssani yhteen. Hän suostui ja toi 9000 simeleonia perheen varoihin!
Tiedän, minä rakastan enemmän Yrjänää, mutta minulla on suunnitelma.

Lähdin Joonaksen kanssa heti baari Kultahileeseen, muistatteko kuka siellä on töissä? Niin juuri. Yrjänä.

Niin, rakkaanihan se... Harmi vain, jäin kiinni syrjähypystä. Mutta niin jäi Joonaskin. Hän meni flirttailemaan jollekin kauhealle hyypiölle!

Me muutimme sinne ihanalle jätti tontille. Muistatteko Sirjan? Hän ja Joonas ovat hyviä ystäviä ja katsokaa! He luultavasti muuttavat yhteen. Siinä tapauksessa hän kyllä saa lähteä tontiltani.

Mitäs minä sanoin? Sirja siis muutti asumaan meille.. Tai no passitin heidät suoraan muuttamaan joten... He eivät asu täällä enää.
Sirja muuten toi minulle 8000 simeleonia.

Tykästyin tuohon simiin. Taisi olla nimeltään Jarkko...? Katsotaan miltä hän näyttää pienen muodonmuutoksen jälkeen, siitä nähdään valitsenko hänet.

Joo no... Taisin epäonnistua. Taustalla oli söpö mies...

Minusta Severi oli kyllä muutenkin söpö. Mutta mutta... Minullahan alkaa tulla kiire kun lapsiakin pitäisi hankkia!

Hänestä tuli aivan sairaan komea! Nyt vain flirttailemaan. Tämän herran minä valitsen, sillä tiedän etten voi koskaan saada Yrjänää...

Mutta kukas sieltä kävelee? Yrjänä!! MINUN RAKAS YRJÄNÄNI! Hih, juttelin hänen kanssaan mesessä ja hän kysyi voiko tulla käymään. Ja tottakai se minulle käy!

Pyysin Yrjänää muuttamaan kanssani yhteen. Ja se sopi hänelle. Huomatkaa tuore kihlasormus!
Herra toi mukanaan 15 000 simeleonia! Pian järjestettäisiin häät, mutta nyt pieni remontti olisi paikallaan.

Tuossa näette meidän uuden talomme. Sieltä löytyy meidän makkari, lastenhuone tulevaa jälkikasvua ajatellen, pieni vessa, iso keittiö ja jokin tila josta löytyy sohva, tietokone ja telkkari. (Anteeksi, anteeksi, anteeksi, anteeksi ruudut)

Emme jaksaneet pitää häitä joten päätimme pukeutua juhla-asuihin ja mennä naimisiin.
Olemme nyt virallisesti naimisissa, rva ja hra Bloomwood.

 

Hääyökin oli mukava... Jos tajuatte.

 

Aamulla tai no... Kello 03.45 minä heräsin kauheaan nälkään. Siistinä siminä kuitenkin sijasin vuoteeni. Rakas mieheni vain nukkui.

Kuten jo mainitsin, minulla oli kauhea nälkä. Niimpä päätin valmistaa paahdettuja leivonnaisia aamupalaksi.

Laitoin ruoat uuniin...

Mutta uuni alkoikin kärytä!

VOI EI! Ei tässä näin pitänyt käydä... Laitoin leivonnaiset roskikseen ja päätin sittenkin  valmistaa tavallisia ja helppoja muroja.

Mutta sitten minun oli aivan pakko juosta vessaan oksentamaan, olinkohan tulossa kipeäksi?

Tein sitten niitä muroja. Uuh... Vihdoinkin ruokaa, nam nam!

Tällä välin Yrjänäkin oli päättänyt herätä. Hänkin kiiruhti nopeasti pöytään...

Minulle tuli taas kiire vessaan. Yrjänä selitteli tyhjälle tuolille, että haluaisi samanlaisen puutarhan kuin hänen ystävällään. Sitten hän räjähti nauruun. Tuoli taisi kertoa hyvin hauskan jutun... Ettei vaan olisi mies tulossa hulluksi.

 

Mutta nyt tutustutaan Yrjänään, hän kun vihdoin koki pienen muodonmuutoksen.
Kyseessä on perhetavoitteinen mies.

Passitin mieheni heti etsimään töitä.

 

 Sorry, tämä osa päättyy nyt tähän. Kommentteja? Ja oli todellakin aivan liian lyhyt >;